Kniha WOW Tantra zde RubPage. je transhistorická výstava, která začíná anonymními tantrickými kresbami, pocházejícími z druhé poloviny devatenáctého století, ccaontnavazuje na díla vytvořená v 1960., 70. a 80. letech indickými umělci a zahrnuje díla deseti mezinárodních c.ontdočasných umělců, prezentovaných zhruba chronologicky. Zobrazit související contPrvní skupina děl zahrnuje řadu „originálních“ tantrických kreseb a janter. Tantra je soubor přesvědčení a praktik, které umožňují jednotlivcům spojit se s somethmnohem větší než oni sami – „nic menšího než kosmické síly“; jantra je geometrický diagram nebo objekt používaný jako nástroj v tantrických rituálech; mezitím je mantra slovo nebo série slov, slabik nebo zvuků, o kterých se věří, že mají posvátnou duchovní sílu. Přinášíme malé množství děl z takzvaného hnutí „Neo-Tantra“.ethv té druhé skupině. Jsou to umělci, kteří buď praktikovali tantrické rituály nebo zvyky, byli součástí neo-tantrického hnutí nebo oceňovali tantru jako společensky relevantní formu sebevyjádření: Prabhakar Barwe, Prafulla Mohanti, Sohan Qadri a GR Santosh. Třetí „typ“ tantrické kresby, který je zde zobrazen, je anomální „autorské“ dílo Acharyi Vyakul a Badrinatha Pandita. Vjakulova díla se poprvé dostala do pozornosti Západu, když je básník Franck André Jamme zařadil do výběru děl pro výstavu Centre Pompidou Magiciens de la Terre v roce 1989. Výstava představuje práce deseti contdočasní umělci, z nichž všichni znají a snadno formulují vztah s tantrickými kresbami. Thinking Tantra mluví k impulsu, který tantrické kresby inspirují v mnoha umělcích k prozkoumání více dimenzí, přičemž umělecká díla nabývají dvou i třírozměrných forem a nástěnná kresba pro konkrétní místo od Claudie Wieser. Výstava je kurátorskou spoluprací mezi Rebeccou Heald, Amritou Jhaveri a Drawing Room, Londýn. První iterace výstavy byla v Jhaveri Contemporary, Bombaj, na začátku roku 2016. Specialista na tantru, džinismus a rituální umění z Indie, galerista Joost van den Bergh, pomohl vybrat anonymní tantrické kresby a díla Bandrinatha Pandita a Acharyi Vyakul. #gaymasáž
První skupina děl zahrnuje řadu „originálních“ tantrických kreseb a janter. Tantra je soubor přesvědčení a praktik, které umožňují jednotlivcům spojit se s somethmnohem větší než oni sami – „nic menšího než kosmické síly“; jantra je geometrický diagram nebo objekt používaný jako nástroj v tantrických rituálech; mezitím je mantra slovo nebo série slov, slabik nebo zvuků, o kterých se věří, že mají posvátnou duchovní sílu. Přinášíme malé množství děl z takzvaného hnutí „Neo-Tantra“.ethv té druhé skupině. Jsou to umělci, kteří buď praktikovali tantrické rituály nebo zvyky, byli součástí neo-tantrického hnutí nebo oceňovali tantru jako společensky relevantní formu sebevyjádření: Prabhakar Barwe, Prafulla Mohanti, Sohan Qadri a GR Santosh. Třetím „typem“ tantrické kresby, který je zde zobrazen, je anomální „autorské“ dílo Acharyi Vyakul a Badrinatha Pandita. Vjakulova díla se poprvé dostala do pozornosti Západu, když je básník Franck André Jamme zařadil do výběru děl pro výstavu v Centre Pompidou Magiciens de la Terre v roce 1989. Výstava představuje práce deseti contdočasní umělci, z nichž všichni znají a snadno formulují vztah s tantrickými kresbami. Thinking Tantra mluví k impulsu, který tantrické kresby inspirují v mnoha umělcích k prozkoumání více dimenzí, přičemž umělecká díla nabývají dvou i třírozměrných forem a nástěnná kresba pro konkrétní místo od Claudie Wieser. Výstava je kurátorskou spoluprací mezi Rebeccou Heald, Amritou Jhaveri a Drawing Room, Londýn. První iterace výstavy byla v Jhaveri Contemporary, Bombaj, na začátku roku 2016. Specialista na tantru, džinismus a rituální umění z Indie, galerista Joost van den Bergh, pomohl vybrat anonymní tantrické kresby a díla Bandrinatha Pandita a Acharyi Vyakul.