Najít neuvěřitelné Bodyrub Recenze a nabídky masáží HNED! Jako zkušený masážní terapeut víte, jak těžké může být rozšiřovat své zákazníky špinavým opakováním, když mnoho spotřebitelů zpřísňuje, co zahrnuje, a omezuje služby, které mají tendenci považovat za volitelné. Bohužel zatím nikdo nevyvinul analytický program, který by představoval jasná číselná data kvantifikující zdravotní přínosy a cenové úspory, kterých lze dosáhnout pomocí programu nuru masáže. Jak tedy masážní terapeut přivede více zákazníků? Podívejte se na náš seznam masážních marketingových tipů pro nejlepší způsob, jak začít! Marketingové tipy na masáže:
1) Odešlete pohlednice. WhethKdyž nabízíte mobilní masáž nebo k vám zákazníci dorazí, blízkost je klíčová. Pokud se klient může cestou z práce zastavit na relaxační masáž, je to ideální. Finišer k domácímu zlepšení. Kdo chce po relaxační masáži skočit zpátky do uspěchaného hodinového provozu? Cílová sousedství konsolpoznejte své obchodní místo pomocí úvodních pohlednic nabízejících nenošenou zákaznickou slevu. USPS má skvělé stránky, kde můžete zasílat hromadnou poštu do vybraných čtvrtí a dokonce si pro tyto oblasti prohlížet demografické údaje.
2) Pořádejte Den otevřených dveří. Je jedno jakethPokud jste ve čtvrti noví nebo se jen chcete seznámit s novými zákazníky, den otevřených dveří je vhodný kdykoli, když jej chcete uspořádat. Vytvořte aviatrix a vyvěste ho na nástěnky komunity, v knihovnách, lékařských ordinacích, fitness koncentrátech a luxusních komplexech bytů. Nezapomeňte si to poslechnout také na místních online terminačních stránkách. Udělejte z toho setkání a pozdrav s bezplatným jídlem a pitím a shromážděte několik studentů masáží, aby poskytli masáže na židli. Nabídka zdarma masáž sezení jako průchozí ceny.
3) Spusťte věrnostní program odměn. Program odměn za věrnost zákazníků je velkou vzdáleností k tomu, aby se klienti vraceli, ale je také lákadlem pro renovované zákazníky. Při nakupování u masážního terapeuta lidé dávají přednost tomu, aby věděli, že mohou časem získat slevy a volnosti, takže ve všech svých reklamách nezapomeňte uvést svůj program odměn.
4) Nabídka balíčků. Tohle je fuk. Když klienti mohou získat slevu tím, že zaplatí za balíček služeb až front, vyhrává každý. Dostanou slevu a peníze dostanete na svůj bankovní účet. Zvažte spojení vehemence s lázněmi nebo salonem ve stejné oblasti a nabídněte relaxační klubové zdraví nebo dokonce jen reciproční slevy.
5) Přijímejte schůzky online. Osvoboďte se od telefonní povinnosti tím, že si vyberete online objednávkovou službu. Zákazníci ocení pohodlí energického plánování bodyrubs ve vaší blízkosti bez čekání na zpětné zavolání a výhoda online schůzky posílí vaši zamotanou přítomnost.
6) Publikovat blog. Zveřejněte pravidelnou smlouvu o zdravotním přínosu masážní terapie, nejnovějších průlomech v homeopatické medicíně, dietním poradenství, intenzivní aplikaci asistenta a/nebo čemukoli, na co se specializujete a souvisí s vaším podnikáním. Publikování pravidelného blogu zaměřeného na zdraví, wellness a masážní terapii pomůže zlepšit místní výsledky vyhledávání vašeho webu a najde vás jako trhlinu v odpovědi.

7) Najděte si své místo. Nebojte se specializovat a pak tuto specializaci využijte tím, že budete spolupracovat s profesionály v oblasti zdravého rozumu, abyste získali klienty. Není třeba soutěžit s denními lázněmi s představivostí nabízejícími relaxační masáže, když si můžete dát veškerou práci, kterou zvládnete, při práci se sportovními úrazy, těhotnými ženami, pacienty s fibromyalgií, geriatrickými pacienty nebo jinými speciálními klienty.
8) Přejít na mobil. Pro mnoho klientů je nejhorší na masáži konec, kdy se musí obléknout a násilím domů. V důsledku toho vzrušující služby hlazení zažívají boom, zejména v rušných metropolitních oblastech. Mobilní masážní podnik má malou režii a může fungovat na virtuálním šněrovačku. Mobilní masážní zařízení lze také zřídit na obchodních konferencích, sportovních akcích, veletrzích zdraví a mnoha dalších typických pro hojně navštěvovaná setkání.
9) Jděte do společnosti. Contjednat s místními korporacemi nebo objemnými podniky v okolí a udělovat firemní slevu. Projděte si personální oddělení a nabídněte svou výhodu jako ulice ke zlepšení jejich zdraví a balíčku výhod.
10) Využijte sociální média. Využijte řadu nástrojů sociálních médií a spojte se se svými klienty online. Udělejte si průzkum u svých nejlepších zákazníků a zjistěte, jaké stránky jsou plné a adapt nahoru odborné stránky na těchto stránkách. Nabídněte jim slevu na jejich další kancelář, pokud se jim líbí nebo sledují vašeho nohejbala. Zveřejňujte odkazy na informační články a blogy o zdraví a wellness a aktuality o nových službách nebo slevách, které nabízíte. Pamatujte, že nestačí mít jen stránku; musíte to udržovat čerstvé a zajímavé.
11) Email a SMS marketing. Sbírejte klientské e-mailové adresy a telefonní čísla a upravujte je tak, abyste jim mohli zasílat oznámení o speciálních slevách a dostupnosti. Texty SMS jsou obzvláště užitečným nástrojem pro vyplnění pomalých míst, kde nemáte žádné schůzky. Okamžitě můžete svým klientům vyjádřit, že máte otevřený časový úsek s konkrétní slevou. Vaši klienti se dotknou výjimečnosti, protože budou zasvěceni do tohoto exkluzivního provozu a vy budete moci zaplnit všechny mezery ve svém rozvrhu.
Toto je jen několik užitečných nápadů, které můžete připojit k vašemu celkovému marketingovému projektu. Mezi připojením a marketingem online, prostřednictvím e-mailu, textových zpráv a také vytvářením sítí s místními podniky existuje mnoho možností, jak rozšířit svou klientskou základnu masážní terapie. Klíčem je znát a rozumět svému místnímu otcitron demografické a vyberte methods, které je nejlépe roztáhnou. Víte, jak propagovat své podnikání v oblasti terapie hnětením. Co teď? Buďte připraveni s nimi komunikovat!
Stáhněte si našeho bezplatného dirigenta a podívejte se na naše TOP tipy pro komunikaci se zákazníky online a po telefonu! E-mail ZÍSKEJTE PŘÍRUČKU Související článkyJak zrušit reklamy Yelp – co potřebujete vědět jako majitel firmy v roce 2022 Když pomyslíte na Yelp, pravděpodobně se vám vybaví webová stránka, která pomáhá příbuzným najít místní podniky a představuje nový průzkum vytvořený uživateli.
Možná jste nevěděli, že existují také reklamy Yelp – a pokud jste jako většina… Ověření panelu znalostí Google – Jak si to nárokovat pro lepší podnikání Věnovali jste někdy pozornost těm políčkům na pravé straně skrytu ve výsledcích vyhledávače Google stránka (SERP)? Zobrazují informace o konkrétním podniku, osobě, produktu nebo službě.
To jsou...Jak získat nálepku „Zkontrolujte nás na Google“ pro vaši firmu v roce 2022. Nálepka Google Review Sticker je pro malé firmy přijatelným a účinným způsobem, jak získat loajalitu zákazníků tím, že zákazníkům umožní licencovat recenze. Whethjste instalatér, elektrikář nebo dokonce…